Dzień 3. Działo się na Rusińskim Wierchu

Dzień 3 był równie intensywny co wcześniej, choć kroków było odrobinę mniej, ale nie mniej niż 10 000. Zaczęło się, jak to zwykle bywa, dość niewinnie…

Dzień jak co dzień. Zacząłem od śniadania około 8 rano. Na śniadanie pękło 3 kromki chleba wieloziarnistego z polędwicą sopocką.

20150130_104930

Potem standard, przed komputer sprawdzić maile i odrobić, co mam do zrobienia. Pogoda za oknem nie zwiastowała najlepiej, w nocy rozszalał się wiatr halny. A w drodze do znajomego, z którym jechałem na Rusiński Wierch było tak:

20150130_113815

Taki układ chmur nie wróży nic dobrego. Ale komu w drogę, temu buty zajumali. Około godziny 12 wyjechaliśmy na Rusiński Wierch, gdzie wieczorem wspólnie z DJ Salis prowadziłem imprezę. Około 13 byliśmy już na miejscu, a tam pięknie Tatry było widać. Jak stary obyczaj nakazuje, trzeba było się podrażnić ze znajomymi z Twittera od T-Mobile Polska i wypić wspólną pierwsza kawę, więc podesłałem im zdjęcie:

20150130_130435

Do imprezy jeszcze kawał czasu, a do zrobienia kroki są, więc co, idziemy na spacer po stacji narciarskiej. Na Rusińskim w tym roku nowość – nowa kolej linowa firmy Bartolet, z krzesłami zaprojektowanymi przez Porsche.

Rusiński Wierch Bartolet Porsche

Bardzo ciekawa i szybka kolej krzesełkowa, więcej o samej stacji Rusiński Wierch będzie na Okazje Podróżnika. Do dyspozycji narciarzy oddano bardzo wygodne sześciomiejscowe kanap,y gdzie podróż odbywa się tak, jakby siedziało się w samochodzie sportowym.

WP_20150130_14_52_30_Pro__highres

Każda kanapa posiada także obudowę zewnętrzną, aby podczas trudnych warunków zwiększyć komfort podróżowania.

WP_20150130_14_57_05_Pro

Do korzystania ze stacji narciarskiej Rusiński nie trzeba być obeznanym i oblatanym narciarzem. Nawet początkujący, który stawia pierwsze kroki na nartach nie będzie miał problemu, a jeśli nawet, to obsługa może zwolnić bieg krzesła, czy nawet w pewnych sytuacjach zatrzymać, aby ułatwić zajęcie miejsca na kanapie.

Jak już najeździmy się na nartach i poczujemy zmęczenie, to możemy iść do karczmy lub skorzystać przy stoku z miejsc do wypoczynku.

WP_20150130_13_18_26_Pro__highres

Także co weekend odbywają się różne atrakcje promocyjne. W ten weekend PGE bawi się światłem i pokazuje ciekawe doświadczenia związane z elektrycznością statyczną. Nie powiem, herbata od nich bardzo mnie rozgrzała.

WP_20150130_13_16_32_Pro__highres

Przyszła godzina 15 i człowiek poczuł się głodny. Coś bym zjadł, ale co z dietą i kaloriami? Nic, walczymy i spalamy je! Na obiad zjadłem zupę ogórkową z ryżem oraz ziemniaki puree, z kaszanką i kapustą zasmażaną

20150130_154609

Choć wybór był naprawdę duży i kuszący, a w szczególności frytki, które uwielbiam, jak i kurczak w panierce oraz golonka.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

Ech, dieta…

Imprezę czas zacząć! Od godziny 18 walczyłem z parkietem, nie bardzo szło, ale później się rozkręciło. Tańce, hulanki, swawole, radość i dobry humor towarzyszył ludziom podczas zabawy, a między innymi były tańce integracyjne:

WP_20150130_20_37_33_Pro__highres

Humory robiły sie coraz lepsze, a wodzirej szalał na parkiecie.

Pląsy rozkręciły się na dobre.

20150130_192802

Choć na samym początku nic na to nie wskazywało. A na koniec tańce były takie:

Ogólnie dzień na pełnym powerze. Na kolację były to:

20150130_200153

Tak, mam słabą wolę. Uległem, ale smakowało mi to.

Dobra, teraz podsumowanie i statystyki:

Screenshot_2015-01-30-23-39-13

Po 3 dniach mamy zrobione już prawie 50 000 kroków, czyli brakuje nam do założonego miliona 950 tys. kroków.

Pozdrawiam i walczę

Stanisław | DJ Gotuje

Partnerem Technologicznym jest Samsung Polska

Przeczytaj inne:
Dzisiaj były na obiad pierogi z mięsem były to mało powiedziane

Dziś moja Mama zrobiła pierogi z mięsem na obiad byłem tak głodny i zaspany że nie wiedziałem że w takim...

Po Godzinach Apple Wheat

Od jakiegoś czasu mam możliwość degustowania różnych piw z Browaru Amber. W mojej kuchni piwo wbrew pozorom nie służ tylko...